mandag 30. november 2009

Julekalendere


Julekalenderen til snuspen her i hus. Innholdet er litt av hvert - litt godtri, noen billetter til div og noen "gjøre"-ting. Håper og tror at dette blir en suksess :) Iallefall synes hun det er stas når alle pakkene henger der på veggen :)




Da har jeg laget til kalenderen til min beste venninne. Vi lager scrappekalender til hverandre, noe som er utrolig morsomt :) Og skikkelig spennende. Selve innpakningen er vel kanskje ikke den sprekeste, men jeg håper at innholdet er noe hun kan bruke :)

1 kommentar:

  1. Moro med julekalendere, både til store og små! Fin løsning på oppbevaringen til din venninnes kalender.

    SvarSlett

Koselige kommentarer.


Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar i bloggen min :) Det setter jeg stor pris på :)

Related Posts with Thumbnails