søndag 6. desember 2009

Lørdagsscrappen min...

Da har jeg brukt lørdagskvelden på å scrappe litt, mens gubben har sett fotball :) Det ble en enkel og en dobbel denne kvelden og får vel være fornøyd med det.
Den doble LOèn er fra en setertur der bleien ble for full og buksen våt, slik at den trakk alt ned. Otilia var panisk og ville bytte bleie med en gang, men det tok litt tid å komme frem til bilen igjen... Enkle LOèr, men har så mange bilder at en må ha noen av denne sorten også :)
Denne enkle måtte jeg bare få scrappet - "den skal tidlig krøkes som god krok skal bli." Og Otilia lar ikke vente på seg om mamma har glemt å lukke pcèn.... Jeg har også fått tid til å lage kort til kortkonkurransen på scrapping.no, men det kortet kan jeg selvfølgelig ikke legge ut her enda.

3 kommentarer:

  1. kjempe flott lørdags scrapping :D

    SvarSlett
  2. forresten, bli gjerne med i min adventskalender blogcandy :D

    SvarSlett
  3. Fine LO'er. Jeg likte spesielt godt den øverste; herlig historie!

    SvarSlett

Koselige kommentarer.


Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar i bloggen min :) Det setter jeg stor pris på :)

Related Posts with Thumbnails