mandag 7. juni 2010

Tusen takk

Jeg blir så GLAD når dere kommenterer i bloggen min :) dere her supre!! Å logge seg inn og se at andre faktisk har tatt seg tid til å kommentere det arbeidet jeg har gjort - DET gleder meg stort! så - TUSEN TAKK!!
Så vil jeg bare få ønske alle en strålende uke også håper jeg at solen skinner der du er!

Her kommer en LO jeg har laget og som har ligget på vent siden forrige helg. Dette blir nok den siste på en stund, da jeg har fått en del kortbestillinger nå frem til sommeren :) Denne er enkelt pyntet, men jeg syntes bildene var så dekorative i seg selv at det ikke var nødvendig med så mye mer - hjertet er spellbinder og sommerfuglen har jeg fått i en candy jeg vant for lenge siden :)

6 kommentarer:

  1. For noen herlige bilder:D
    Loen er ren og fin,og akkurat passe pynta:)
    Og du har jammen vært flink med fargesammensetning her,er jo helt perfekt matching på bilde og ark:)

    SvarSlett
  2. Så god ho e! Skikkelig herlig gla' jente! Kjempe fin LO som va akkurat passe pynta :) Og en må nok bare legge opp livet etter disse herlige små ja. Må bare nyte dei så godt vi kan, plutselig e dei store... Håpe veka blir fin. Klem!

    SvarSlett
  3. Så flott LO! Herlige bilder og nydelige farger du har brukt!
    Så lekre kort du har laget under her også!
    Ha en fin uke.
    Klem fra
    Mette

    SvarSlett
  4. Tusen takk for at du har lyst til å være med på feiringen i bloggen min:o)
    Så mye fint du lager, må ta meg en liten runde her i bloggen din!

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  5. Kjempekoselig LO -og hærlige bilder!
    -La meg som følger av bloggen din -mye flott her inne!
    Klem T
    -Takker også for koselig kommentar hos meg:))

    SvarSlett
  6. ååhh så herlig ! Ble gla av å se på denne, fantastiske herlige bilder av ei glad frøken som virkelig kom godt fram her.
    Akkurat passe pyntet og likte veldig godt at du har brukt forskjellige skrifttyper på overskriften !

    SvarSlett

Koselige kommentarer.


Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar i bloggen min :) Det setter jeg stor pris på :)

Related Posts with Thumbnails