søndag 18. juli 2010

Nytt bursdagskort og scrapping

Det er søndag og vi er ikke så langt unna en ny uke - Dagen idag har vært varm og god, selv om solen ikke har vært tilstede hele dagen. Men men - bare det er litt temperatur, så skal jeg forsøke å ikke klage :)
JA, idag legger jeg ut enda et bursdagskort som er laget - dette er det vel kanskje svigermor som får....litt etterhvert? :) Jeg får scrappebesøk i kveld - min svigerinne har ikke pakket opp sakene sine siden sist - så da ble det enda en scrappekveld :)

God søndag til deg som titter innom :)

2 kommentarer:

  1. Ett flott og elegant kort. Det faller helt sikkert i smak hos mottaker!

    SvarSlett
  2. Så mange flotte kort og LO'er du har laget!!! Jeg falt spesielt for dette kortet: Nydelig!

    Ha en super helg!

    -klem-

    SvarSlett

Koselige kommentarer.


Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar i bloggen min :) Det setter jeg stor pris på :)

Related Posts with Thumbnails