lørdag 5. februar 2011

Skissedilla #97

Da ble det litt scrapping på en fredag :) Trappa opp til scrapperommet har vært tung å gå den siste uka, så det var deilig å klare å bruke skissen denne uken :) En flott skisse som passet meg godt.

Her er søskenbarna på tur på Aksla - men utkikk over Ålesund by. Det ble veldig fine farger i bildene, noe som gjorde det litt vanskelig å bruke så mye farger på selve LOèn. Jeg har brukt et ark fra cherry art, bo bynne og imaginisce. Blåst maling, brun bølgepapp, en tag, stempel fra "det lille ekstra, metall fra Tim H og thickers :)
God lørdag til deg som er innom :) klem Janne-Lise

6 kommentarer:

  1. Flott LO, jeg liker så godt at selve bildene kommer godt frem og det gjorde de her, i og med at du ikke hadde så mye farge på arket rett bak bildene;) God helg videre;))

    SvarSlett
  2. Denne var knallflott, Janne Lise!!
    Lekkert fargevalg til bildene :)
    God helg!

    SvarSlett
  3. kjempe skjønn da , skal du på treff? håpe eg ser i deg ivertfall lørdagen klem

    SvarSlett
  4. Flotte farger til noen flotte bilder! Liker de rufsete kantene die!

    Takk for at du deltar!

    SvarSlett
  5. Så herlig LO, veldig fin fargekombinasjon! Ønsker deg en fin dag :)

    SvarSlett
  6. WOW !!!!! så nydelig, tipper ho blir kjempeglad for det !

    Takk så mye forresten for den kjempekoslige kommentaren i bloggen min =)
    Og du må bare lifte den, det er jo bare kjempegøy! God helg !!

    SvarSlett

Koselige kommentarer.


Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar i bloggen min :) Det setter jeg stor pris på :)

Related Posts with Thumbnails