tirsdag 15. mars 2011

Sko er "IN"


Her er sko en kjempehit om dagen. Det er mange flotte damer som fyller år i disse tider og hva er vel da mer betegnende enn en sko. Dette gjelder ganske mange damer, så jeg håper at jeg ikke "tråkker noen på tærne" med denne uttalelsen :)



Jeg synes det er kjekt å lage disse skoene - de blir så dekorative og en får så mange tilbakemeldinger på de. Nå har jeg fått noen bestillinger på sko i det siste. Her er den siste jeg har laget.

Jeg ser at fargene ikke er så gode å gjengi i vintermørkte, men denne skoen går altså i bruntoner, bling og sølv. Jeg har brukt chestnut roan til å sverte med, så den er litt mørk.


Ønsker alle en god midtuke med sol og vinterlige temperaturer. Selv håper jeg at våren klarer å bryte seg gjennom snart :)


klem Janne-Lise


3 kommentarer:

  1. Så nydelig sko du har laget!! :)
    Alle damer elsker jo sko, så skjønner godt at du får masse tilbakemelding og bestillinger ;)
    Stor klem

    SvarSlett
  2. Kjempe stilig sko du har laget Janne-Lise. Nydlige farger og lekre blomster du har valgt til :-)

    SvarSlett
  3. Så stilige! Veldig artig variasjon til vanlige 6x6 kort:-)

    SvarSlett

Koselige kommentarer.


Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar i bloggen min :) Det setter jeg stor pris på :)

Related Posts with Thumbnails