fredag 3. juni 2011

Flere konfirmanter

Det går enda i konfirmantkort her i gården. Så da ble det enda et skjortekort :) Det er ganske likt de jeg har laget før - samme arkene som på noen av de forrige, men det er ikke så enkelt å gjøre disse kortene unike :) Har fått med et lommerur på dette da - det syntes jeg ble litt kult :)


Dette kortet går med bud idag og skal langt, langt mot nord. Jeg håper mottaker blir fornøyd og at innholdet i innerlommen faller i smak :)


Tusen takk for kommentaren du tar deg tid til å legge igjen - det setter jeg stor pris på. Nå virker det som at jeg har fått "orden" på innloggingen her i bloggen også, så da skal jeg ha meg et par gode bloggrunder i løpet av helgen :)


Vi "sees" - klem Janne-Lise

6 kommentarer:

  1. WOW så for seg gjort å utriig nydelig , å det uret i lomma heilt knas , mangla berre ei lita lenke på den bort til knappen , utrulig flottt laga trur eg må ha oppskrifta med deg stor klem Marion

    SvarSlett
  2. Takk for for det Marion. Lenke hadde jeg ikke og ikke hadde jeg tid til å tenke ut et alternativ - men det får jeg klare til neste gang :)

    SvarSlett
  3. Hei Janne-Lise! Ser at det fremdeles er konfirmasjonstid i bloggen din også :)
    Lurer på når jeg skal komme meg ut fra den "epoken" Skikkelig stilig jakkekort med den klokka på! Ønsker deg en fin helg videre!
    Klem Turid :)

    SvarSlett
  4. Tøfft konfkort, disse har du virkelig dreisen på;) Likte godt den klokken, snedig ide;))

    Ha en flott helg videre!!

    SvarSlett
  5. Stilig kort dette og de arkene du har brukt passer jo fantastisk til dette:)

    SvarSlett
  6. Lækkert!! Kjempefine farga du har brukt og. Kansje jeg har mulighet til å se d et hos "naboen"?? Er det så langt nord?

    SvarSlett

Koselige kommentarer.


Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar i bloggen min :) Det setter jeg stor pris på :)

Related Posts with Thumbnails