fredag 12. august 2011

4 årsbursdag :)

Denne helgen feirer vi 4 årsdagen til husets prinsesse! Tenk at det er 4 år siden vi fikk henne i hus - tiden har gått så fort, men på den annen side så virker det som om vi har hatt henne her ..alltid :)

Dagens kommentar - etter at pappa hadde satt opp bursdagsgaven, som var en stor trampoline: "mamma, jeg er så glad!" - hvorpå jeg svarer: "så fint - noen spesiell grunn?" Da retter hun ryggen og sier " jeg EIER en trampoline!! "




Da jeg her forleden lurte på hva hun ønsket seg i bursdagsgave var svaret: en kake. Og det er vel det minste mamma kan klare å få til. Siden det meste av alt annet går i Hello Kitty for tiden, så måtte det bli en Hello Kittykake på Otilia. Til bursdagsbarnets store glede!
Med en sånn solstråle så gjør det ikke så mye at solen uteblir på Sunnmøre. Jeg ønsker deg en super helg - med eller uten kaker og fest :)


klem Janne-Lise

4 kommentarer:

  1. Hei!
    Gratulerer så mye med prinsessa♕Sååå nydelig♡
    Fin kake du har laget, skjønner godt viss den falt i smak.

    Ha ei flott helg!

    klem

    SvarSlett
  2. Gratulerer med 4 års dagen til din nydelige prinsesse, og flott kake hun får;)

    Tusen takk for flotte kommentara i bloggen min, de varmer;) Har store problemer med dataen her i huset, så det er ikke alltid jeg får tatt en bloggrunde!
    Jeg har meldt meg på treff ja, så vi sees;) Klem

    SvarSlett
  3. Gratulerer så mye med 4-åring :o)
    Uff....det er når en får barn en virkelig ser hvor fort tiden flyr.
    Men, da får vi bare nyte når tiden er her :o)

    SvarSlett

Koselige kommentarer.


Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar i bloggen min :) Det setter jeg stor pris på :)

Related Posts with Thumbnails