onsdag 23. november 2011

"Et pust av tid"

Denne LOèn laget jeg på treffet i høst. Bildet er tatt St.Hans-aften 2010. Jeg har brukt TH stempel, blomster og en charm, en bling og MS tag, samt papir fra Pion. Mursteinstempelet er Magnolia sitt. Jeg har også brukt et overlay papir som jeg har skrevet følgende dikt på: "Tenk alle ørsmå sekunder du gir meg - et pust av tid lille venn.
Hvert lille minutt er en hyllest til livet, som aldri vil komme igjen.
Men samle dem vil jeg - hvert eneste ett,
og tre dem som perler på snor.
Slik at jeg kan minnes dem om igjen, den dagen du blir stor".

Ønsker deg en god uke - her sliter vi med litt feber idag. klem Janne-Lise



4 kommentarer:

  1. Så nydelig! Og en fantastisk vakker tekst du har fått med!

    SvarSlett
  2. Bare så herlig, blir rørt igjen av å lese teksten;)
    God bedring i heimen :)
    Klem

    SvarSlett
  3. Åååååå så herlig denne var, nyyyydelig, og diktet ditt var skikkelig herlig :)))

    SvarSlett
  4. For ei nydelige side da du , å herlig å sjå loer fra deg igjenn , masse kult i bloggen din klem Marion

    SvarSlett

Koselige kommentarer.


Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar i bloggen min :) Det setter jeg stor pris på :)

Related Posts with Thumbnails