søndag 8. juli 2012

Velkommen til verden

Da har det kommet et nytt skudd på familiestammen og vi har blitt tante og onkel til en liten prins; Iver.  Selvfølgelig måtte han få et "velkommen til verden" kort, med hilsen fra alle oss.


Jeg har brukt rester på dette kortet og kan av den grunn ikke fortelle hvem som er produsent. Av annen pynt har jeg brukt en MS punch, et doiley, litt osteklut og en charm. Motivet har jeg fargelagt med promarker og stempelet er et jeg har brukt bare halve av.
Idag har vi fått besøke denne lille hjerteknuseren. Vi har overrakt pakke og kort :) Jeg er like imponert og takknemlig hver gang jeg ser et nyfødt barn  <3

Jeg er med i følgende utfordring
Nordsalten hobbyklubb  # 57 barn

2 kommentarer:

  1. Gratulerer med nevøen !!
    Så flott kort du har laget til han.

    Klem Kjersti

    SvarSlett
  2. Herlig kort og nusselig motiv! Takk for at du scrapper med Nordsalten Hobbyklubb!
    ~Karen Elise~

    SvarSlett

Koselige kommentarer.


Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar i bloggen min :) Det setter jeg stor pris på :)

Related Posts with Thumbnails