tirsdag 4. desember 2012

Det lakker og lir mot jul og julemesse rundt om i det ganske land. Jeg er ingen ivrig messegjenger, ei heller stiller jeg på mange messer. Men når barnehagen til snuppa inviterer til julemesse og spør om jeg kan ha en stand - ja, så må jeg jo bare forsøke å få laget litt. Det har vært en spesiell høst i heimen her, og advent ser ut til å gå på samme snodige viset. Det vil si at jeg har hatt litt andre ting og tenke på enn å produsere til julemesse. Men en liten stand skal jeg få til.

Her har jeg laget en vintag - klippet formen og dekorert med kort & godt sine juleark. Har også brukt stempel, noen blomster, bling, glitter og bladpunsh.
 
Ønsker alle en strålende dag
klem janne-lise

3 kommentarer:

  1. Spennende med egen stand da, sikker på at du selger alt i løpet av kort tid;) Denne ble nydelig, blir det lille ekstra på en flaske vin eller gløgg;)

    Håper det kun er posetive tanker som har opptatt deg denne høsten;) Ha en super førjulstid;) Klem

    SvarSlett
  2. Så fin tag du har laga Janne-Lise.
    Sender deg et varmt <3 og mange gode tanker.
    klem

    SvarSlett
  3. Lekker tag denne her og det går nok unna på standen tenker jeg:)
    klem bente:)

    SvarSlett

Koselige kommentarer.


Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar i bloggen min :) Det setter jeg stor pris på :)

Related Posts with Thumbnails