lørdag 2. februar 2013

1 års bursdag

Min niese har fylt 1 år og i den anledning ble det et kort på henne. Jeg har brukt Magnoliastempel og fargelagt med promarker. Rammen rundt stempelet er en spell binder. Litt kluss å få løs alle snirkleriene på den, men den ble fin til slutt.
Jeg ser at bildet lyver litt i fargene - det er ikke de beste lysforholdene å ta bilder i - så kortet er nok i virkeligheten litt mer lyst og lett, enn mørkt som på bildet.
Videre finner en bling og blomster, tyll og tall på dette krotet. Arkene er jeg litt usikker på produsent av. Det er vel slik det er når en forsøke å få brukt opp noe som ligger i restekassen :)

Jeg slenger meg med følgende utfordringer:
Cardandscrap: Utfordring 48 - stempel
Nordsalten hobbyklubb : bursdag

Ønsker dere en flott helg - her laver snøen ned og prioriteringene må kanskje bli snømåking heller enn scrapping denne helgen :)
                                                                                             klem Janne-lise

6 kommentarer:

  1. Så nydelig kort til en heldig 1-åring! :)

    Kommer du på neste treff i Vika, Anne Lise? Savner å se deg der <3

    God helg til deg og dine!
    Stor klem!

    SvarSlett
  2. Heldig er din niese Janne Lise:) Nydelig kort og den ramma var veldig fin. Jeg må bli flinkere til å lage slik "papirblomster", de har fin effekt.

    Gleder meg MASSE til å se deg på treff igjen!!!!!!!
    God lørdag og kos deg, her er det mer regn enn snø.....

    Klem

    SvarSlett
  3. Hvor er det fint... nydeligt farvelagt.

    Tak fordi du deltager i vores udfordring
    Hilsen Lissy
    DT medlem Card and Scrap

    SvarSlett
  4. Så nydelig. Passer perfekt til en 1-åring og også vår bursdagsutfordring. Takk for at du scrapper med NSHK.
    Brita

    SvarSlett
  5. ÅÅÅÅ så søtt ett års kort!!

    Takk for at du deltar.

    Sylvia
    DT NSHK

    SvarSlett
  6. Et sødt og smukt kort. Tak for at du er med i udfordringen hos card and scrap.
    DT Sanne

    SvarSlett

Koselige kommentarer.


Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar i bloggen min :) Det setter jeg stor pris på :)

Related Posts with Thumbnails