lørdag 20. juli 2013

Lite som skjer....

Dårlig vær på Sunnmøre, gjør at det blir litt tid til scrapping for min del.

Et konfirmasjonskort i dag også - til jente denne gangen. Fant mal på denne kjolen - enkelt og elegant kort, synes jeg. Arket er fra Pion tror jeg, tag fra Magnolia, bånd, blomster, osteklut og bling er sånt jeg har hatt liggende.

Nå håper jeg at værvarselet for Sunnmøre stemmer snart - det er meldt sol og jeg er klar for det.
Ønsker deg som er innom en strålende sommerdag -              klem Janne-lise

3 kommentarer:

  1. Veldig fint kjolekort, herlig detalj med perler som smykke rundt halslinningen ;) Ja nå kommer sikkert solen for jeg starter på jobb igjen ;) Ha en herlig Søndag ;)

    SvarSlett
  2. Nydelig kjolekort! Vakkert pyntet! Håper på sol for deg og ! Klem fra Anne-Eddie ;)

    SvarSlett
  3. Så lekkert og dekorativt konfirmasjonskort.
    Nydelige papirer og pynting.
    Håper solen kommer snart til dere også :)

    Klem,Kjersti

    SvarSlett

Koselige kommentarer.


Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar i bloggen min :) Det setter jeg stor pris på :)

Related Posts with Thumbnails