lørdag 12. oktober 2013

Høstferie

Etter late dager i London - en by jeg absolutt må tilbake til... så venter bursdagsfeiring til min nevø Elias. Han fyller 8 år og selvfølgelig måtte tante lage kort:) Han er en ivrig fotballspiller på Skodje IL - og de har gule/svarte drakter.

Jeg er nok litt for dårlig på å huske hva jeg bruker på kortene mine - dette var et ark jeg hadde liggende rester av. Gresset er på baksiden og fotballene er på forsiden, jeg fikk med andre ord bruk for begge sidene av arket denne ganger. Ikke alle ark det er mulig med :)

Ellers har jeg en filmstripe med navnet til bursdagsbarnet på - stripen er vel TH. stempelet aner jeg ikke hvor er fra og bokstavene er heller ikke fabrikkmerket.

Håper du nyter en fin høst der du er - Jeg skal snart begynne å pakke ned scrappesakene mine - det er stortreff her på sunnmøre - om ikke så lenge.
Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar.                             klem Janne-Lise

2 kommentarer:

  1. Tøfft guttekort, det stempel trykket tror jeg ikke jeg har sett før ;) Ser deg på treff om et par uker da ;) Er veldig klar for treff nå altså ;) Nyt høst søndagen din, klem

    SvarSlett
  2. Så fint kort til bursdagsbarnet, klem bente:)

    SvarSlett

Koselige kommentarer.


Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar i bloggen min :) Det setter jeg stor pris på :)

Related Posts with Thumbnails