søndag 9. mars 2014

bestilling som måtte til for å scrappe etter jul...

Her var det så støvete at jeg ikke er sikker på om jeg klarer å rydde skikkelig. jeg har også litt problemer med å legge inn bilder og få redigert her inne - noen anonyme kommantarer her også - tro om det er noe virus-greier her - bare et innlegg som blir spammet ned, men likevel. Jeg forsøker meg nå på nytt innlegg, så får vi se hvordan det går.
Det har vært rolig på scrappefronten i det siste. Dette kortet var en besilling - ei dame som ble 50. Jeg har brukt Pion ark og klippeark av sommerfuglene... ellers har jeg brukt bling og blomster jeg har hatt liggende.
Godt er det med litt bestillinger når tørken er over en.. har bare scrappet "må"-scrap siden før jul.... kanskje er dette det som skal til for at jeg kommer i gang til konfirmasjonene....

Ønsker deg som er innom en riktig god søndag
                                       Janne-Lise
Hiver meg på utfordringen til Nordsalten hobbyklubb -# 91 - tekst som motiv.

4 kommentarer:

  1. Flott kort Janne-lise, håper du få masse bestillinger hvis det er det som får deg til å scrappe ;D
    Ha en flott uke !

    SvarSlett
  2. Fint kort. Takk for at du deltar hos Nordsalten Hobbyklubb. Klem Rita

    SvarSlett

Koselige kommentarer.


Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar i bloggen min :) Det setter jeg stor pris på :)

Related Posts with Thumbnails