torsdag 10. juli 2014

"sistelitenscrap"

Ja, det er ikke mye scrapping for tiden. Jeg har måttet sagt nei til noen forespørsler og har takket nei til å være med på høstmesse. Jeg har ikke scrappelyst for tiden - alt går så trått. Nå er det bare de kortene som MÅ lages som blir laget. Noen forventniger til å gi bort scrappede kort har jeg selv, men jeg kjenner vel også at der ligger noen forventninger i det å få hjemmelagde kort også. Det er kjempekjekt det, men da blir det litt "krampescrap" og "sistelitenscrap". Jeg jobber fortest under press, så da blir det iallefall kort da:)

Her er et til min niese som elsker alt med bart.... Jeg tenkte lenge på hvordan jeg skulle få det til å bli et tema, og bestemte meg til sist for å lage et staffelikort. Mottaker syntes det var morsomt og var fornøyd med resultatet.
Jeg har brukt svart og hvit bazzil og en bakside av et Pionark. Ellers så har jeg pyntet med en tag fra magnolia, perler og en flaskecharm, samt litt blomster.

Takk til deg som er innom og legger i gjen en kommentar. Jeg setter stor pris på alle kommentarer :)
God sommer til alle.                                                                  klem Janne Lise

4 kommentarer:

Koselige kommentarer.


Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar i bloggen min :) Det setter jeg stor pris på :)

Related Posts with Thumbnails