onsdag 17. februar 2010

En award

Se hva jeg har fått da!! Tusen takk Turid Du er vel snill! Det e nok Turid som har introdusert og inspirert meg til blogging. Også er hun alltid ute med gode ord! Kjempeglad for at jeg får kjenne deg!! Sender awarden tilbake :)



Som fersk blogger, er jeg vel overrasket over at det er så bra besøk her. Tusen takk til alle som er innom og til alle som legger igjen kommentarer - de setter jeg veldig høyt.

Sender denne awarden videre til Inger, May, Hanna, Venke, Sølvi, Boffa og Porren -med takk for inspirasjon og gode ord :)

Ønsker alle en god onsdag ;)

6 kommentarer:

  1. Tusen takk for at du tenkte på meg Janne-Lise, det setter jeg stor pris på:)

    SvarSlett
  2. Tusen takk Janne-Lise og veldig koselig av deg, sender også en til deg:)
    Tror du skarlagensfeber smitter gjennom bloggen? Therese fikk se bildene av Otilia, og det endte opp med skarlagensfeber, ørebetennelse og halsbetennelse, stakkars jenta mi:(

    SvarSlett
  3. Tusen takk for det snuppa!!!
    Det er alltid koselig å titte innom deg her for å se alt det lekre du tryller frem:))

    SvarSlett
  4. Tusen takk ,Så utrolig koselig av deg , er ofte innom her å ser på kortene dine , ja henter inspirasjon eg oxo vet du klem Marion

    SvarSlett
  5. Tusen takk:) Så koselig å få award:) Sette veldig pris på at du stikker innom bloggen min:):)Ha en super dag videre:)

    SvarSlett
  6. Tusen, tusen takk! Setter stor pris på å få slike hyggelige meldinger i bloggen min. Håper dere får en fin helg. Stor klem!

    SvarSlett

Koselige kommentarer.


Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar i bloggen min :) Det setter jeg stor pris på :)

Related Posts with Thumbnails