lørdag 19. april 2014

Kondolansekort

Da har jeg klart å få til å legge inn bilder i bloggen - litt prøving og feiling så trenger en ikke være dataekspert for å få til ting :)

Jeg legger inn to kondolansekort i dag. Min svoger mistet pappaen sin i påsken og da ble det blomster og kort. Det er samme kortet men med ulik bakgrunn.


 
 Har bare brukt bazzil, osteklut, bilde fra internett og diverse blomster som jeg har hatt liggende. Roser i hvitt og svart, samt en Cala på dette ene.
Dette kortet er "omvendt" med mest bruk av hvit bazzil, blomster og en korscharms.


En riktig god påske ønsker jeg deg som er innom.
Forhåpentiligvis kan jeg få litt liv i bloggen igjen nå.
                                                                                      påskeklem fra Janne-Lise

3 kommentarer:

  1. Skikkelig fine !
    Det er vanskelig med kondolansekort, men her har jo du et nydelig stempeltrykk.
    Klem fra Anne-Eddie :)

    SvarSlett
  2. Rene og vakre begge to, synes de var fine til en slik oppmerksomhet, klem bente:)

    SvarSlett
  3. Vanskelige kort å lage, men du har klart det kjempe bra. :)
    Linda

    SvarSlett

Koselige kommentarer.


Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar i bloggen min :) Det setter jeg stor pris på :)

Related Posts with Thumbnails