søndag 8. juni 2014

Bunadkort

Årets store konfirmasjonsutfordring fikk jeg for vel et år siden da jeg ble kontaktet med spørsmålet om jeg kunne lage et bunadskort til gutt. Foreldrene skulle gi konfirmanten bunad i konfirmasjonsgave og ville ha et kort som såg ut som en sunnmørsbunad....
So far, so good - det var jo lenge til så jeg sa at det skulle vel kunne ordnes... Så gikk saken litt i glemmeboken. Helt til jeg ble oppringt rundt påsketider... Da var det å sette i gang og slik ble resultatet:
Når kortet var ferdig så var jeg ganske fornøyd. Mottaker og kjøper var fornøyd og jeg ble en av de krative på scrapping.no med dette :)  Jeg har brukt bazzil og noe bling som jeg har hatt siden jeg startet med scrapping for mange år siden. Kortet et laget som de skjortekortene jeg har laget før. Skjorten åpnes fra siden.

Så vil jeg takke alle som er innom og legger igjen en kommentar - det er utrolig kjekt å lese. Beklager at jeg ikke er like flink til å kommentere tilbake, men jeg får masse inspirasjon og koser meg godt i diverse blogger - jeg lover å bli flinkere til å legge igjen kommentarer.

God pinse og fridager til deg som er innom :)                                              Janne Lise

4 kommentarer:

  1. Skikkelig stilig bunadskort !!!

    Klem fra Kjersti

    SvarSlett
  2. Dette må være det flotteste gutte bunads kortet jeg har sett, du er skikkelig dyktig ;)

    SvarSlett
  3. Noe av det fineste bunadkort jeg har sett,vakkert,klem bente:)

    SvarSlett
  4. It is appropriate time to make some plans for the longer
    term and it's time to be happy. I have read this put up and if I may just I
    desire to recommend you some interesting issues or suggestions.
    Maybe you could write next articles relating to this article.
    I desire to learn more issues approximately it!

    Check out my web-site queen size duvet

    SvarSlett

Koselige kommentarer.


Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar i bloggen min :) Det setter jeg stor pris på :)

Related Posts with Thumbnails