mandag 31. mai 2010

"barmarkstrening :) "

Dette er litt av resultatet fra helgens scrapping. Har hatt kvalitetstid sammen med Turid og et par andre - jeg fikk laget litt - og er egentlig fornøyd med innsatsen. Det blir lagt ut litt ettehver her :) Denn første er av skiene hun fikk til jul- de måtte jo prøves :) Jeg har brukt litt forskjellig rubons, fjær, blonde, hekleblomst og noe overlay. Det var litt morro å dokumentere at hun hadde fått sine første ski og at hun var i bindingene før hun hadde fått ordentlig opp øynene 1.juledag :)

3 kommentarer:

  1. Så herlig LO! Flotte bilder, lekkert pyntet!

    SvarSlett
  2. Herlige bilder og tøft scrappet :)
    Klem Venke

    SvarSlett
  3. Denne Loen var så koselig,synes jeg:)
    Et av hverdagens gyldne øyeblikk:) Ingen tvil om at skiene falt i smak:)

    SvarSlett

Koselige kommentarer.


Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar i bloggen min :) Det setter jeg stor pris på :)

Related Posts with Thumbnails