lørdag 22. mai 2010

Pinse

Idag var det min tur til å stå opp tidlig med prinsessen i huset :) Mens frokosten blir inntatt i nærheten av tvèn og med tegneseriemusikken durende rundt ørene, kan jeg oppdatere bloggen min litt :)

Vi har de siste dagene fått smake litt på sommeren og det har vært deilig. I dag er det litt gråere ute, men fortsatt midt og fint.
Vi er blitt bedt i 40 årsdag i kveld og jeg har jo måttet lage et kort til jubilanten. Det ble et easelkort denne gangen også. Mest fordi jeg synes de er så dekorative på gavebordet...også er de jo ikke så veldig vanskelige å lage heller da :) Og det er jo greit når en ikke klarer å begynne før i siste liten...
Jeg ønsker alle en riktig god pinse!!

klem

7 kommentarer:

  1. Så flott dette kortet ble! Mange flotte detaljer.

    Ha en riktig god helg. :)

    SvarSlett
  2. Flott kort i herlige farger, dette gjør seg på et gavebord ;) Likte så godt måten du har laget til blostrene både inni og utenpå!

    Tusen takk for flotte kommentarer på bloggen min, det setter jeg veldig stor pris på, det er liksom en "peikepinne" på det man holder på med;)

    SvarSlett
  3. For et nydelig kort , åså fint samkjørt i pynt farer og helhet , skulle gjerne hatt et snt selv eg du , ha en fantastisk pinse klem Marion

    SvarSlett
  4. Jammen var dette et lekkert kort!!
    Du er superflink til å finne nye kreative måter å lage kort på:)
    Jeg er liksom litt stuck i 15*15 cm varianten jeg;))

    SvarSlett
  5. Kjempelekkert easel-kort! Nydelige farger og mange flotte detaljer :-D

    Klem Mona :0)

    SvarSlett
  6. Kjempeflott kort! Du lager utrolig mye fint, og det er kjempegøy å gå på oppdagelsesferd i bloggen din!!

    SvarSlett
  7. Easelkort er perfekte, tar sig godt ud og så behøver man ikke skrive alverden.......

    SvarSlett

Koselige kommentarer.


Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar i bloggen min :) Det setter jeg stor pris på :)

Related Posts with Thumbnails