tirsdag 14. september 2010

Det siste konf kortet i år?

Først må jeg takke for alle koselige kommentarere på bryllupsprosjektet mitt - Jeg lagrer alle slike kommentarer skal dere vite - de varmer :) Så igjen tusen takk for at du legger igjen en kommentar :)
Ja, jeg tror kanskje at dette er det siste konfirmasjonskortet jeg lager i år. Men morro var det - for med bilde av konfirmanten blir jo kortet litt ekstra personlig :)

Valget falt på et easelkort :) Og sånn ble altså resultatet. Her er et bilde av innsiden også :)
Jeg ønsker alle som er innom en strålende uke. Høsten banker på døren her hos oss :)

7 kommentarer:

  1. Det kortet var bare helt nydelig!
    Koselig å bruke bilde av konfirmanten!

    Klem :))

    SvarSlett
  2. Nydelig kort og jeg er enig med deg at det blir mer personlig slik;) Flott pyntet på innsiden også;)

    Ha en flott uke videre!!

    SvarSlett
  3. Nydelig , skal seie du berre blir flinkare å flinkare å fargane her til bilde va rålekkert
    klem Marion

    SvarSlett
  4. Lekkert konfirmasjonskort du har laga Janne-Lise! og enda finere var det IRL :)
    Kjekt å se at det er aktiviteter i bloggen din igjen!
    Lørdagsklem fra Turid :)

    SvarSlett
  5. Kjempeflott kort:)
    Fargene er heeeelt i min gate for å si det sånn;)
    Gleder meg til å se deg på treffet i Vika!!!!
    Kleeeeeem:)

    SvarSlett
  6. For et nydelig og personlig konfirmasjonskort :)

    SvarSlett

Koselige kommentarer.


Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar i bloggen min :) Det setter jeg stor pris på :)

Related Posts with Thumbnails