fredag 15. oktober 2010

Farsdag snart?

Neida, ikke helt enda. Men jeg er litt forut for min tid og har begynt på noen enkle melkesjokoladeskjulere ;)

En av de er allerede vekkbestilt, så da blir det kanskje å lage flere av denne sorten :) Jeg har dukket i restekassen min nå jeg skulle lage disse. Det arket med "pappa" på har jeg nesten brukt opp og jeg aner ikke hvor jeg kan finne dette igjen. Om noen vet, så gi meg et hint er du snill.

Nå senker fredagsroen seg over hjemmet og jeg skal kose meg med mannen og gullrekka. Og med disse farsdagskortene ønsker jeg deg en strålende fredagskveld :) ..........med eller uten sjokolade ;)

5 kommentarer:

  1. de. var kjempestilige, tusen takk for at du vil være en følger hos meg.


    Ha en fin helg,

    Klem Ann Kristin

    SvarSlett
  2. Ah - så stilig! Røft og tøft!

    SvarSlett
  3. Så produktiv du er om dagen :) Kjekt å se!
    Pappa-arket er fra Papirdesign i alle fall, men hvem som har det i butikken vet jeg ikke :)
    Ønsker deg en fin helg!
    Klem Turid :)

    SvarSlett
  4. Kjempe flott sjokkis skjuler. Disse er jo kjempe flottemå gi bort :)
    Mmmm, sjokolade!!!! *drømme seg bort*
    God helg! -klem

    SvarSlett
  5. Hei,

    Undertegnede er redaktør for Pappamagasinet FAR OG BARN.

    Pappamagasinet FAR OG BARN et kvartalsmagasin for moderne fedre som er til stede og tar ansvar. Det maskuline alternativet til de rosa mammabladene.

    Årsabonnement koster kun kr. 295!
    En perfekt farsdagsgave!

    ---
    Fred Johan Ødegård
    Pappamagasinet FAR OG BARN

    SvarSlett

Koselige kommentarer.


Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar i bloggen min :) Det setter jeg stor pris på :)

Related Posts with Thumbnails