onsdag 6. oktober 2010

Mandager og fredager....... og en og annen onsdag.

Ja, ukene består av mandager og fredager ,kjennes det ut som - dager og uker fyker av gårde og snart er det jul :) Jeg som trodde jeg hadde så god tid til alt som skulle gjøres før oktober satte i gang? Men, brått skriver vi oktober og ingenting av det jeg tenkte er klart. Når bursdagene da "ramler" på, den ene etter den andre, så må kortene bli litt sånn "kjapt" limt sammen.


Dagens kort er til en tante på 82. Hun får dette om ikke telyskortet,som jeg har planer om å lage, blir ferdig. :)

Ellers så håper jeg at jeg får besøk på dagtid - det er høstferie her og en god venninne har snakket om å ta seg en tur. Det blir fint - drikke kaffi og prate skit ;) Men først, en liten trimtur i vinden.
Ha en toppers dag, med eller uten fønvind i håret :)

1 kommentar:

  1. -Flott kort -likte det enkle oppsettet -Flotte duse farger:)
    Hærlig sko-kort lengre nede her også!
    Ha en fortsatt fin høstferie -håper det blir mere kaffi-besøk og skit snakking:))
    Go klem

    SvarSlett

Koselige kommentarer.


Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar i bloggen min :) Det setter jeg stor pris på :)

Related Posts with Thumbnails