søndag 22. mai 2011

Barnebursdager

Med ei lita på snart 4 år så er barnebursdager "hverdagskost". Mamsen må jo forsøke å scrappe kort til alle, da tulla synes det er stas å gi bort. Det blir enkel kort, der rester er brukt :) Ikke så galt at det ikke er godt for noe :)

Et jentekort og et guttekort :) Jeg har farget motivet med promarkere og brukt MS punsh. På Gutterkortet har jeg fritegnet stjernen og brukt en rest av et denim-ark :)
Det er søndag kveld og uka vi går inn i er spennende på mange måter. Jeg ønsker deg en fin uke og tusen takk til deg som tar deg tid til å legge igjen et spor :) Jeg kommer gjerne på besøk til deg.


klem Janne-Lise

1 kommentar:

  1. Så flotte bursdagskort, likte veldig godt det med stjerne på!

    -Wenche

    SvarSlett

Koselige kommentarer.


Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar i bloggen min :) Det setter jeg stor pris på :)

Related Posts with Thumbnails