lørdag 21. mai 2011

En hjelpende hånd...

Jeg har en venninne som skal i utdrikningslag. Hun hadde da fått beskjed om å scrappe to sider til den vordende bruds album. Da min venninne ikke scrapper, ble jeg og mitt utstyr "redningen" for henne. Disse to sidene ble til på et par timer og med mye småprat mellom to venninner :) Det er et hjerte i glass på denne LOèn, så det var litt vanskelig å få bilde uten at det ble gjenskinn. Jeg synes det er MYE å forlange at alle som er med i utdrikningslaget skal scrappe 2 sider - men men - min venninne er nå ferdig og fornøyd med resultatet og det er jo hovedsaken for meg :)
I samarbeid fant vi bilder, pynt, og ark som hun syntes var pene sammen også ble dette resultatet :) Jeg har for det meste brukt rester som har blitt liggende. Jeg ser jo at bildene her ikke er de beste - men sånn blir det når man tar bilder etter mørkets frembrudd.

Ønsker deg en strålende helg - med eller uten "hurtigscrap" :)


Klem Janne-Lise

3 kommentarer:

  1. kor fine sider da , likte speielt den nederste frisk å fin , å den øverste med den lekkre borden , ha en deilig søndag klem Marion

    SvarSlett
  2. Tuuuuuuesn millioner takk for hjelpa :) Du er god å ha Janne Lise, og så utrolig bra resultatet blei. Koselig var det også!!!
    Stor klem fra meg....

    SvarSlett

Koselige kommentarer.


Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar i bloggen min :) Det setter jeg stor pris på :)

Related Posts with Thumbnails