søndag 26. mai 2013

Dekorert ramme til en konfirmant

Nok en gang har jeg fått den ære å scrappe en ramme til konfirmanten. Det er et år siden sist og utfordringen  i år var å ikke lage maken til forrige ramme. Kjedelig om en ikke hadde fått til noe nytt.
 Jeg her brukt fystikkesker til å legge smykkene i, denne gangen. Arkene er fra maja-serien. Jeg har skrevet talen over på glanset papir og delt den i to.
 Ellers har jeg pyntet med litt fjær, og melissa F lyktestolper. Rammen rundt det ene lille bildet er fra kort og godt, tror jeg, og den er malt i hvitt for å passe inn.

 Jeg fant noen fygler, en lyspære, filmstripe fra TH, magnolia- tag.
Bokstavene er hvite med glitter på, en MS bord på arket og metallplaten husker jeg ikke hvor jeg har fra.
 
Rammen har bestiller selv kjøpt, så den vet jeg ikke hvor kommer fra.  

Dette var et morsomt prosjekt, men samtidig utfordrende. Men etter som jeg har forstått så er foreldre og konfirmant fornøyd og da er jeg også fornøyd.

Legger denne i utfordringen hos scrapomania # 4 VÅR

Takk til alle som legger igjen en hilsen  og en kommentar. Det setter jeg stor pris på. Jeg tar gjerne imot konstruktiv kritikk og erfaringer andre har gjort seg, som gjør at jeg kan bli bedre.
Jeg ønsker deg som er innom en riktig god uke.

3 kommentarer:

  1. Wow for en jobb du har gjort! Håper virkelig at både foreldre og konfirmant setter pris på det. Vanskelig å komme med konstruktive tilbakemeldinger når jeg aldri har prøvd meg på et lignende prosjekt. I mine øyne se det ut til at du har full kontroll. Likte forresten tipset med fyrstikkeskene til å legge små ting i :) Det er et tips ta med videre.
    God søndagsklem :)

    SvarSlett
  2. For et herlig prosjekt, fantasifult og lekkert.
    Slik en ramme har jeg aldri sett men fikk lyst til å prøve selv.
    Tusen takk for inspirasjon og for et besøk i bloggen min, bestandig koselig å gå på gjennbesøk.
    klem fra Gro

    SvarSlett
  3. Den er bare så herlige.. heldig konfirmant.. :D

    Tusen takk for at du deltar hos Scrapomania denne runden og håper å se masse mer fra deg..

    Klem LindaSS

    SvarSlett

Koselige kommentarer.


Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar i bloggen min :) Det setter jeg stor pris på :)

Related Posts with Thumbnails