torsdag 23. mai 2013

Jentekonfirmant av Maja-ark

Takk til alle som har vært innom og lagt igjen en kommentar i bloggen min. Det varmer veldig og inspirerer meg til å fortsette å lage og blogge.
Her har jeg enda et konfirmasjonskort. Jentekort denne gangen og jeg har brukt Maja-ark her. Bartepunsjen er brukt på de ytterste lagene og jeg har lagt osteklut i mellom. Hjørner, blomster og bling måtte til og et konfirmasjosstempel.

Jeg ønsker dere en fin kveld og nå er det straks helg igjen - det er jo helt ok :) Håper varmen kjem denne helga også så vi får kose oss ute!                                      klem Janne-Lise

3 kommentarer:

  1. Enkelt, men flott kort,
    klem bente:)

    SvarSlett
  2. Dette likte jeg !!
    Nydelige papirer,flott tekst og en nydelig pynting. Den er veldig elegant den bartepunchen og den passet så godt på dette kortet.
    God helg !

    Klem,Kjersti

    SvarSlett
  3. Nytt flott kort i bloggen din Janne-Lise :) Er det nye papir fra Maja? Skulle ønske vi fikk ryddet tid til felles scrapping en dag, men ....
    Ønsker deg en fin kveld og en god søndag.
    Klem :)

    SvarSlett

Koselige kommentarer.


Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar i bloggen min :) Det setter jeg stor pris på :)

Related Posts with Thumbnails