fredag 2. april 2010

Monsterbukse

Ja, det er ikke så mye scrapping i påska, men for å vise aktivitet på bloggen så har jeg valgt å legge inn tuppelure sin monsterbukse idag. Det er mormor som er mesteren bak denne og jeg er veldig glad for at vi har en mormor som strikker. Otilia elsker sin monsterbukse - så det spørs om mormor må strikke en i bomull også. En vi kan bruke på våren :)




Jeg ønsker alle en strålende langfredag. Her er det litt grått i dag, men det er opplett og mer ber ikke jeg om :)
klem

5 kommentarer:

  1. Herlig bukse! Du får overbringe litt skryt til mormor og hilse og si at hun er kjempeflink!
    Ha en flott langfredag!
    Klem

    SvarSlett
  2. Så vanvittig kul , digger monsterbukser å tror eg må få sydd en til snuppa i stoff nå til sommern , tusen takk for awarden *klem*

    SvarSlett
  3. Så kul den var! Har inne bestilling på ei sånn fra mormor her også ;)

    Nyt resten av påska!

    SvarSlett
  4. Stilig monsterbukse..
    Må nok få strikka hvertfall en sånn til neste vinter her i huset.. :)

    SvarSlett
  5. Denne var jo bare knall;D Kan godt forstå hun liker denne!!
    Fortsatt God Påske til deg og dine!!

    SvarSlett

Koselige kommentarer.


Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar i bloggen min :) Det setter jeg stor pris på :)

Related Posts with Thumbnails