onsdag 31. mars 2010

En award

Jeg har fått denne søte awarden av Ane Lene. Tusen takk, så koselig! Jeg setter stor pris på den :) For de som lurer så betyr teksten ; Dette er en blogg med sjarm ;) Ikke aner jeg om dette stemmer, men det er det Ane Lene har funnet ut at det betyr, så da velger jeg å tro henne :)

Jeg velger å gi denne awarden videre til bloggere som inspirerer meg og til de som er innom bloggen min og legger igjen kommentarer:) Kommentarene setter jeg veldig stor pris på; så tusen takk til dere alle :)

Denne awarden har følgende regler:

1. Legg ut awarden.

2. Gi den videre til 12 stk.

3. Link til alle de 12 som får awaden.

4. Husk å si fra til alle som får den.

5. Fortell hvem du har fått den av :)

Jeg velger å gi den til:

Merethe

Izi

Turid

Venke

Porren

Boffa

May Iren

Sølvi

Lotta

Inger

Lisa

Anita

3 kommentarer:

  1. Tusen takk, Janne-Lise;) Setter stor pris på at du tenkte på meg!
    God Påske til deg og dine;))

    SvarSlett
  2. Tusen takk for "oppskriften" på kortet!
    Tror jeg skjønte hvordan jeg skulle gjøre det og...
    Klem fra Ane Lene

    SvarSlett
  3. Tusen, tusen takk for at du gir meg dette, er helt beæra hær;))
    Får desverre ikke gjort noe før etter påske, er på hytta og er på lånt maskin.

    Og for ei stilig monsterbukse.... Denne blir nok poppis blandt kameratene;))

    SvarSlett

Koselige kommentarer.


Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar i bloggen min :) Det setter jeg stor pris på :)

Related Posts with Thumbnails