søndag 21. mars 2010

Award

Idag er det søndag, solen skinner fra skyfri himmel og snøsmeltingen er i gang. Og midt i alt dette har jeg fått en award av Turid. Tusen takk for denne og takk også for mange fine ord i bloggen min, men også i real life :)



Jeg ser at Turid har gitt denne videre til 10 stk.
Jeg vil gi denne tilbake til Turid også gir jeg den til
May i Hvit glede
Ina
Skorpionen
Boffa
Jeg kunne gitt denne awarden til alle som er på min bloggliste - det er fantastisk mange flotte blogger og enda flotte bloggere der ute i bloggverden!
Ha en strålende søndag du som er innom og nyt at våren er på vei :)

2 kommentarer:

  1. Gratulerer med Award, Janne-Lise, den var vel fortjent synes jeg;)
    Er det ikke deilig at det har smeltet så mye, hvem skulle tro det etter all snøen som kom på treff helgen;)

    Ha en flott uke!

    SvarSlett
  2. Så snill du er. Tusen hjertelig takk! Skal få gitt den videre i løpet av uka. Stor klem!

    SvarSlett

Koselige kommentarer.


Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar i bloggen min :) Det setter jeg stor pris på :)

Related Posts with Thumbnails