mandag 15. mars 2010

Har vært på treff

Da har jeg vært på treff hele helgen. Jeg har hatt gleden av å scrappe med ca 90 damer fra fredag til søndag. Det er en heftig helg, men like morro hver gang. Jeg fikk laget en del, og kommer til å legge ut litt etterhvert.
Takk til alle dere som er innom, som også var på treff i helgen. Nå når det har gått noen dager begynner jeg å glede meg til Oktober ;)

Denne som jeg legger ut her er en melkesjokoladehjerteboks som er dekorert. Jeg synes det var mye jobb med denne. Jeg venter på et stempel for å gjøre den ferdig på innsiden, men legger den ut her likevel :)

5 kommentarer:

  1. Så flott denne ble da!
    Takk for denne gang. Sees igjen til høsten :))

    SvarSlett
  2. Hei kjære deg , klart eg skal ha flere kurs , det kommer jo stadig noe nytt tøft som eg må hive meg på , herlig å se deg igjenn å helga har vert super, gleder meg alt til neste gang men skal ha sommerferie først *ler* å ikkje minst gresss å grønne enger .
    klem Marion

    SvarSlett
  3. Lekker, lekker boks Janne Lise!!
    Skjønner ikke at du orker å lage slike puslete ting jeg.....for mye måling for meg;)
    Du lager kjempefine ting må jeg bare få si :))

    SvarSlett
  4. Du fikk da gjordt endel på treffet, ser jeg;)) Nydelig eske som jeg skjønner godt at det var mye arbeid med. LOene under her er rett og slett skjønne!

    Ha en flott uke!

    SvarSlett
  5. Stilig!Veldig morsomt med ben på!!

    SvarSlett

Koselige kommentarer.


Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar i bloggen min :) Det setter jeg stor pris på :)

Related Posts with Thumbnails