fredag 26. mars 2010

Earth hour 2010

Lørdag kveld skal vi slukke lysene. Å slukke lyset for klimaet er kanskje bare en dråpe i havet, men det er iallefall en sterk, symbolsk handling. En sak vi kan samles om, uavhengig av etnisk opphav, religion eller legning.


Finn frem stearinlysene lørdag 27 mars mellom klokke 20.30-21.30.


Jeg skal iallefall sitte uten tv, uten pc, men med en varm kopp kakao, et kosepledd og min kjære i umiddelbar nærhet :) Jeg ser frem til en koselig kveld i skinnet av stearinlysene :)


Les mer om earth hour her

1 kommentar:

  1. Det hørtes ut som en koselig plan :) Spørs om jeg får min kjære med på en kveld uten tv...hehe... Kos dere <3

    SvarSlett

Koselige kommentarer.


Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar i bloggen min :) Det setter jeg stor pris på :)

Related Posts with Thumbnails