mandag 22. mars 2010

Familie


På treffet forrige helg fikk jeg scrappet dette bildet :) Søndagen da jeg bare skulle rydde sammen fikk jeg en herlig skisse i hendene. Den måtte jeg bare prøve meg på og her er resultatet. Jeg kjenner at jeg er rimelig fornøyd med denne, og det har vel litt å gjøre at jeg egentlig var fornøyd med bildet. Dette bildet har ligget i et år og ventet på å bli scrappet og det var godt å få det gjort :)


Takk for fine ord i bloggen min - jeg setter stor pris på hver eneste en :)
Nå nærmer det seg påsken og jeg håper at snøsmeltingen er i gang hos flere enn meg og at snøen nå holder seg i fjellet, slik at vi som vil, kan nyte den der. En riktig god uke til deg som er innom :)
klem fra Janne-Lise

4 kommentarer:

  1. En skikkelig lekker LO! Det er så gøy å scrappe slike bilder som man virkelig liker.

    Ja, nå har vi det fint. Bare veier og deilig vær. Håper det fortsetter sånn nå :) Skikkelig klar for vår! Vi har fjerna all snøen fra terrassen så snart kommer hagemøblene fram.

    Klem

    SvarSlett
  2. Så herlig LO, dokke e jammen en flott familie. Ej e også veldig klar for vår no, og gleda mej stort over all snøsmeltinga. Ha ei fortsatt fin uke. Klem!

    SvarSlett
  3. For en nydelig avstemtlo , herlig sammensetning av matrealer og farger , lekkert =)

    SvarSlett
  4. Dette var en skikkelig fin og koselig LO, skjønner godt at du ville scrappe dette bilde, koselig familiebilde :)
    Ha en fin tirsdagskveld, og klem fra meg

    SvarSlett

Koselige kommentarer.


Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar i bloggen min :) Det setter jeg stor pris på :)

Related Posts with Thumbnails