torsdag 25. mars 2010

vår i luften.

Jeg har vært syk noen dager, faktisk så syk at jeg har måttet holde sengen og det er lenge siden sist. Men nå er jeg på bedringens, feberen sitter fortsatt i, men jeg er bedre enn jeg har vært. Når jeg nå likevel sitter her så kan jeg ta en liten vårrengjøring i bloggen tenkte jeg. Jeg har kastet ut snømennene og fått inn solsikkene. Selv om påsken er rett rundt hjørnet og kanskje blir det noen skiturer til før snøen smelter, har jeg valgt å få den bort fra bloggen. Etter midten av mars hører snøen til på fjellet :)

Jeg legger også inn et konfirmasjonskort som jeg har hatt liggende. Har noen på bestilling, så dette er et "prøveprosjekt" så får vi se om hun som kjøper blir fornøyd :)



Da ønsker jeg dere som er innom en strålende dag i solen.

Klem Janne-Lise

2 kommentarer:

  1. Så stilig kort, har virkelig sansen for slike easelkort. De pynter så fint på bordet. Dette var jo i flotte farger også, og så stilig med "gratulerer" i stjerna.

    SvarSlett
  2. Tøft konfirmasjonskort:) ja det er snart på tide å begynne å tenke på det også.
    Gratulerer med ny look på siden, vårlig og fin.
    Stakkar deg som har vært syk, godt at du er på bedringens vei.
    Fredagsklem fra Venke

    SvarSlett

Koselige kommentarer.


Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar i bloggen min :) Det setter jeg stor pris på :)

Related Posts with Thumbnails