torsdag 30. desember 2010

Dekorert julepose

Denne posen ble til under julegaveplanleggingen :) En pose fylt med sjokolade til en venninne :) Jeg har brukt et bilde fra et klippeark i vintage, fått av en scrappevenninne. Også har jeg brukt fjær, bånd, stempel fra stempelglede, og ark fra restekassen :)


Med denne posen er jeg med i Nordsalten hobbyklubb sin utfordring #20 - en dekorert gavepose :)
Vi nærmer oss et nytt år og det er usikkert om jeg får tid til å scrappe og legge ut med på denne siden av nyttårsaften :) Time will show, men enn så lenge så ønsker jeg deg som er innom en god torsdag - med eller uten plussgrader - de har vi nemlig her og det lover ikke godt for feiringen i morgen :)
klem

10 kommentarer:

  1. Nydelig julepose, heldig var hun som fikk denne;)

    Godt nyttår Janne-Lise;) Klem

    SvarSlett
  2. Lekker pose, og en veldig koselig vennegave:)
    Ønsker deg ett riktig godt nyttår, og gleder meg til å se mye av dine kreative krumspring i 2011:)
    Stoooor klem:)

    SvarSlett
  3. Den ble skikkelig lekker! Takk for at du deltar i utfordringen til NordSalten Hobbyklubb.

    -DT Wenche

    SvarSlett
  4. Og jeg var den heldige som mottok den! Den også!
    Heldige meg!
    Torsdagsklem fra Turid :)

    SvarSlett
  5. Knallfin julepose! Håpe dokke har hatt ei fin jul hittil og får et strålende Nytt ÅR!

    SvarSlett
  6. Virkelig flott gave(-sjokolade)pose! "Enkel" dekorert og et vakkert motiv:) -Ble fin med fjæra i bakgrunn:)
    Ha en riktig fin Nyttårsfeiring og et Godt Nyttår!
    Go klem i fra mæ

    SvarSlett
  7. Tusen takk for flott kommentar i bloggen min. :D Så da måtte eg jo ta turen innom bloggen din og her var det masse flott. :) Kortet var kjempe flott. håper du har hatt ei flott jul.
    klem fra Karianne

    SvarSlett
  8. Denne var rålekker:-) Delikate farger og stilig med fjær:-)

    SvarSlett
  9. Hei. Så mye fint du lager. Vinflaskedekorasjonene var kjempeflotte.

    SvarSlett
  10. Nydelig pose , Godt nyttår , ja jett om eg kommer til å følge med deg , holder nå på å lage til blogglisten min som ikke har vert oppdatert på aldri så lenge

    vi snakkes klem Marion

    SvarSlett

Koselige kommentarer.


Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar i bloggen min :) Det setter jeg stor pris på :)

Related Posts with Thumbnails