søndag 2. januar 2011

Se -pappa sin stav! Og godt nytt år!!

Ja, first thing first: GODT NYTT ÅR til deg! Jeg håper at vi alle får et fint og kreativt år :) Her har det begynt å snø igjen og mamma har fått mange gode snøbilder på årets 2. dag :) De bildene får vente - for det ligger en bunke og venter på å bli scrappet. Jeg har en tendens til å ville scrappe de siste bildene først, men når jeg ikke er så kjapp på scrappefronten, så kan jeg ikke tillate meg det :)

Årets første LO har bilder tatt i september. Tuppa briljerte med å ha laget pappa sin bokstav ( han heter Andrè), og fikk mamma og pappa til å strutte og boble av stolthet. Dette bare MÅTTE bli en LO :)


Jeg har dukket i restekassen min for å lage denne. Jeg har ikke mange nyttårsforsetter for 2011 - men et av de kan jo være å forsøke å tømme restekassen for en del :) I tillegg har jeg brukt stempler, Tim H sin filmrull, stempel fra "det lille ekstra" og litt maling.

I morgen er det jobb igjen - men til helgen skal det scrappes igjen - jeg ønsker deg en god uke - med eller uten minusgrader og snø :)

klem

6 kommentarer:

  1. Så fint LO! Skjønner godt at dette må dokumenteres, og at dere var stolte! Liker at du har brukt hennes ord ("stav") i tittelen.

    SvarSlett
  2. Denne ble skikkelig lekker!
    Gleder meg til å se alt du tryller frem i det nye året :)
    Håper du får ei fin uke på jobb, Janne Lise. Jeg kjenner at jeg ikke er helt ferdig med ferien enda, men...

    Klem

    SvarSlett
  3. Så skjønn , å for et herlig tema og nydelige bilder , denne her blir herma etter du =)

    SvarSlett
  4. Hvis dette er årets resteLO ser jeg virkelig frem til resten av din produksjon i 2011 :) Kjempefin LO og en søt jente ;)

    SvarSlett
  5. Kjempefin og stemningsfull LO. Ingen ting er så vakkert å scrappe som våre små ikke sant :) Elsker at du bruker mye journaling, det er det som skaper minner !

    Sender deg en stor nyttårsklem og takk for hyggelig melding i bloggen min

    Maria

    SvarSlett
  6. Heisan.
    Nydelig LO du har laget. Ta en titt i bloggen min.

    Godt Nyttår. Klem :o)

    SvarSlett

Koselige kommentarer.


Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar i bloggen min :) Det setter jeg stor pris på :)

Related Posts with Thumbnails