lørdag 15. januar 2011

"Trøtt.no"

Forrige ukes skissomania på scrapping.no. Jeg har bestemt meg for å forsøke å lage noen LOèr i løpet av året og da kan det være greit å hive seg ut i noen slike skisseutfordringer.
På denne måten får jeg fyllt opp albumen til snuppa :)

Jeg har brukt hvit bazzil, et resteark med striper til journaling, et resteark i brunt med mørke prikker på. Dette har jeg punchet med hjertepunchen til MS Jeg har videre brukt deler av et juleark ( remsen med hjertene) og en hjørnepynt fra kort og godt. Noen gamle rubons har også blitt brukt, men de aner jeg virkelig ikke hvor er i fra. Greit å få laget en LO med en del "gamle og forlagte" ting :)
Jeg ønsker dere en strålende helg.
klem fra Janne-Lise

5 kommentarer:

  1. Flott LO og for noen skjønne bilder da;) Her koser hun seg virkelig;)
    Godt å få bruke opp litt rester, jeg tenkte jeg skulle rydde i min, stadig større, reste eske;))

    Ha en fabelagtig helg!!

    SvarSlett
  2. Ho e no bare skjønn ho snuppa dokkes da:)))
    Herlig lo, og behagelige farger til kosebildene. Likte at tittelen er moderne og sunnmørsk på samme tid;)

    SvarSlett
  3. Så koselig LO! Herlige duse farger til de bildene :)
    Så flink du er til å bruke resteark da :)

    SvarSlett
  4. Kjempe flott LO og veldig koselige bilder.
    Fin fargebruk :-)

    SvarSlett

Koselige kommentarer.


Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar i bloggen min :) Det setter jeg stor pris på :)

Related Posts with Thumbnails