onsdag 12. januar 2011

bok- kort? eller kortbok?

Da legger jeg ut en bursdagsbok :) Denne bretteteknikken fikk jeg forklart på forrige helgs scrappetreff. Takker Turid for tålmodigheten :) Denne boken var kjempemorsom å lage - så det blir nok flere av disse :)


Jeg fikk låne meg en MS punch. Har brukt stempler fra stempelglede - perler fra kutt ut og gratulerer med dagen stempel fra kreativ hobby :)

Jeg sender inn dette til følgende utfordringer:

Sukkersøtt # 107-ditt fineste bursdagskort
Anonyme scrappere # 13 - bursdag
Scrap`A`Long - anything goes


Det er "lillelørdag" og midt i uka - ønsker at du får en flott avslutning på uka ...til vi "sees" igjen :)

klem




10 kommentarer:

  1. Ja der har vi kort-boka di som ble så fin;) måtte zoome inn litt, for å sjekke den litt ekstra;)
    Ja, kjempekoselig lørdag, som vi gjerne kan gjøre igjen.
    Kortet i bloggen min fikk seg en liten omgang etter jeg kom hjem, en runde med svamp i stempelputa.

    SvarSlett
  2. Å så flott denne var, det hjertestempelet er bare vakkert;))

    Ha en flott avslutning på uken du også Janne-Lise!!

    SvarSlett
  3. En flott bokeske!! Og hjertemotivet er nydelig dekorert med perlebånd.
    Lykke til i ukens utfordring hos Sukkersött!!
    Klem, Wenche :0)

    SvarSlett
  4. Bok-kort eller kort-bok... Uansett var det et helt nydelig resultat! :D Kjempevakkert var det. Så dust og fint, og det hjertet var også helt nydelig! :)
    klem

    SvarSlett
  5. For en flott bok, så fint pyntet og flott motiv. :)
    Takk for at du deltar hos AS.
    Klem, Anne.

    SvarSlett
  6. Ble jo bare så flott da! Likte måten du har fått frem hjertestempelet!

    Takk for at du deltar hos oss på Scrap'a'Long denne runden og velkommen tilbake!

    Klem

    Carina

    SvarSlett
  7. Å, denne var helt nydelig! :)

    SvarSlett
  8. Flott bok-kort eller kortbok, eller det du måtte føle å kalle den ;) Og det hjerte stempelet er nydelig!!

    Veldig kjekt at du vil være med på utfordringen vår hos Scrap`a`long. Lykke til!!

    Klem Plundis

    SvarSlett
  9. Tusen takk for hyggelig kommentar i bloggen min. Så utrolig flott denne var! Noe så kreativt!! Nyt de siste timene av helga :)

    SvarSlett
  10. Råflott var den... Likte størrelsen på den :-)

    SvarSlett

Koselige kommentarer.


Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar i bloggen min :) Det setter jeg stor pris på :)

Related Posts with Thumbnails