søndag 16. januar 2011

Threefold card til en venn

Et kort på en søndagskveld :) Jeg fikk bestilling på et kort. Kortet skulle tilpasses en dame som har det litt stridt for tiden. Jeg valgte å lage et threefoldcard - som i seg selv er ganske dekorativt. Jeg hadde mange rester av dette arket My mind Eye. Arket er nydelig med sin glitterstruktur i fargene grønn/brun.
Jeg har brukt diverse vennskapsstempler, kreativ hobby og stempelglede. Så har jeg brukt blomster, blad, glitter og hyssing til pynt.


Her er kortet utbrettet, slik at en kan se hele kortet.
Med dette ønsker jeg dere alle en god og kreativ uke :)
klem fra Janne-Lise

7 kommentarer:

  1. Takk for snille spor i bloggen min Janne-Lise!
    Et nydelig kort du har lagt ut i bloggen din i kveld. Skikkelig koselig med scrappetreff, selv om det ble mest skravling for min del :)
    Ønsker deg en god søndagskveld videre!
    Klem T.

    SvarSlett
  2. Lekkert kort igjen dette:)
    Duse deilige farger, og jeg er fortsatt veldig imponert over bretteteknikken på kortet;)

    SvarSlett
  3. Lekkert kort i flotte farger!
    Mange fine vennskaps-tekster.

    Ha en fin dag!
    -Mona-

    SvarSlett
  4. Flott kort du har laget!
    Tusen takk for kommentar i bloggen min!
    Ha en fin dag!
    -klem-

    SvarSlett
  5. WOW!! Aldeles nydelig!!!! Dette blir garantert satt pris på:))
    Klems fra mæ

    SvarSlett
  6. Beautiful creation, love how unique this is! Thanks for sharing!
    Hey, I have a giveaway here, please come join in the fun!
    http://pixiedustpaperie.blogspot.com/2011/01/pixie-challenge-january-2010-giveaway.html#comments

    SvarSlett
  7. Oj, så kult dette var! Kjempelekker. SÅ fine duse farger også :)

    SvarSlett

Koselige kommentarer.


Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar i bloggen min :) Det setter jeg stor pris på :)

Related Posts with Thumbnails