tirsdag 4. januar 2011

Bursdagskort

Da er årets første kort laget. Et tantebarn som skal få dette :) Hun er i utgangspunktet rosa, men i år får hun et blått :) Jeg har kosa meg med promarkers og kjenner at jeg trenger en del trening på disse tusjene - men kjekt er det :)
Jeg synes at dette har litt vinterlig preg i fargene og med sølv på kjolen ( som snø), så jeg forsøker å sende inn til


Jeg har brukt papir fra papirdesign og organzabånd med prikker. Stempelet er fra Sarah Key og er fargelagt med følgende farger

Grass og Apple

Cyan, Artic blue og Cool aqua

Cinnamon, Cocoa og Burnt sienna

Satin, Ivory og Blush

Jeg ønsker deg en flott kveld .

klem


12 kommentarer:

  1. Nydelig kort, Janne-Lise og jeg synes du er dyktig med promakersene dine jeg;)

    Klem

    SvarSlett
  2. For et herlig kort fra deg, Janne Lise!! Nydelige farger og flott fargelegging.
    Kjekt å treffe på deg i dag!

    Vi gleder oss til april ;)

    Stor klem :)

    SvarSlett
  3. sååååå nydeligt et kort du har lavet.

    10000000tak for at du deltager på NSHKs udfordring

    SvarSlett
  4. Kjempekoselig kort. Flotte farger. Takk for at du deltar hos NordSalten Hobbyklubb.

    -DT Wenche

    SvarSlett
  5. Herlig med alt dette blå på kortet :D
    Takk for at du deltar hos oss på Scrap'a'Long og du er hjertelig velkommen igjen.

    Mvh

    Carina

    SvarSlett
  6. Dette var et kjempesøtt kort! Bursdagsbarnet må da falle pladask! :))

    SvarSlett
  7. Nyyydelig :) Kjempesøtt kort ! Du er så flink til å fargelegge! :) Klem

    SvarSlett
  8. Nydelig kort, med lekre farger, vinterlig og romantisk ♥

    SvarSlett
  9. Knall-fint kort og flotte farger -Fargelegginga og:) -Du vet at først er det rosa som gjelder, -så blir det blått:) -Iallefall i følge min datter :))
    Klems fra mæ

    SvarSlett
  10. Nydelig kort du har laget!! Synes du er flink med tusjene dine, jeg...

    Klem Plundis

    SvarSlett
  11. Nydelig malt motiv. Takk for at du deltar i utfordringen hos NSHK.

    SvarSlett
  12. Hlet fantastisk flott fargelagt! :O Du er jo kjempeflink!
    :)

    SvarSlett

Koselige kommentarer.


Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar i bloggen min :) Det setter jeg stor pris på :)

Related Posts with Thumbnails