søndag 9. januar 2011

Ny uke :)

Ja, da er også denne helgen over. I helgen har jeg vært så heldig å fått være i selskap med en gjeng kjekke scrappedamer :) Det ble en lørdag fyllt med lemping og bæring, før vi fikk scrappet. Innimellom scrappingen fikk vi også tid til å spise og slarve litt - skikkelig koselig lørdag som jeg håper vi får til igjen :)

Her er en LO som ble laget tidlig på dagen - en serie bilder av snuppa og pappa i fin driv opp på sætra :) det siste bildet er de to i koselig pausestil i lyngen :) Jeg har brukt en bit av et grønt resteark, en MS punch i kanten, blå bazzil, bling og mist.

Med denne ønsker jeg deg en strålende uke :)
klem

5 kommentarer:

  1. Hei:)
    En nydelig LO du fikk laget innimellom skravling og spising på lørdag;) Ser ut som en deilig tur for alle dette:) Fine farger og ser at du har tatt glimmer i bruk. Den gjør ofte susen/det lille ekstra.
    Ha ei suveren uke:)
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  2. Atter en herlig LO fra din kant, likte oppsettet av bildene og det turkise innslaget gjorde susen:)
    Høres ut som du har kosa deg på treff, håper å se deg i April;)
    Ha en flott uke, klem!!

    SvarSlett
  3. En herlig LO! Og så koselige bilder da :)

    Ønsker deg ei fin uke!

    Stor klem :)

    SvarSlett
  4. Så deilig å få kost seg med andre kreative sjeler , det er noe alle burde unne seg .
    Herlig oppsett å farger , gøy med mange bilder

    SvarSlett
  5. Nydelig LO og flott oppsett.
    Fin bruk av mist og herlige bilder.

    SvarSlett

Koselige kommentarer.


Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar i bloggen min :) Det setter jeg stor pris på :)

Related Posts with Thumbnails