lørdag 29. januar 2011

Helg og nytt bok-kort :)

Da er helgen her igjen. Det er vind og ikke det beste helgaværet på disse kanter av Norge, men det kan kanskje bety at det er scrappevær det da :) Time will show :)
Her har jeg laget nok en kortbok - pyntet med en tag med stempelglede-stempel og stempel av en engel. Ellers er det en gammel bokside og noen resteark igjen. Jeg har tatt frem symaskinen på dette prosjektet og det var litt morro å bruke den igjen :) Ellers så har jeg brukt blonde, bånd og litt raindrops :)

Jeg synes det er litt vanskelig å ta gode bilder nå når lyset er så vanskelig - men dere får være overbærende med meg - kortet går iallefall i bruntoner :)

En riktig god helg til deg og dine - med eller uten vind i håret :)

klem Janne-Lise

11 kommentarer:

  1. Jøje meg alt du tryller frem, denne var lekker altså;) du har fått den til å se litt gammel ut og det var stilig;)

    Ha en deilig og vindfull helg!

    SvarSlett
  2. Så mye fint du lager:-) Likte veldig godt dette bokkortet du har laget.
    Og takk forhyggelig kommentar i bloggen min:-)
    Smakkene er faktisk veldig enkle å sy. Bare å klippe et forstykke og et bakstykke, sette de sammen med nåler og sy rundt kanten med elastisk søm og vips - ferdig:-D Og så bare å hamre inn noen trykknapper;-) God scrappehelg!

    SvarSlett
  3. Lekkert bok-kort du har laget!!
    Nydelig med bruntoner!

    Ha en flott scrappelørdag!!
    Klem mona :-)

    SvarSlett
  4. Så lekker bok i delikate nydelige farger.
    Super flott.
    God helg! -klem-

    SvarSlett
  5. Kjempefin "bok" Janne Lise!! Tror jeg også må investere i ei symaskin... Hanne :o)

    SvarSlett
  6. Herlig bok-kort du har laget. Fine bruntoner, alltid like delikat det.
    Tror vi snart må møtes igjen, har stoppa litt opp her igjen.
    Ha fortsatt ei fin helg:)
    Klem Venke

    SvarSlett
  7. Nydelig kort:)
    Tusen takk for at du er med på blogcandyen min:)

    SvarSlett
  8. UTROLIG!! Flott distresset! Detter har du virkelig dreisen på! :) :eeelsk:

    like morsomt og inspirerende hver gang jeg tar turen innom deg!

    Klem

    SvarSlett
  9. Så nydelig et kort, skikkelig delikat gave. Lurer på om jeg må prøve en slik selv snart, moro med noe nytt :)

    SvarSlett
  10. WOW! Det var skikkelig lekkert!
    Alltid kjekt å titte innom i bloggen din, Janne Lise. Du lager så mye flott!
    Klem

    SvarSlett
  11. Flott bok!! Har du "oppskrift"? Fargene var nydelige :-)

    SvarSlett

Koselige kommentarer.


Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar i bloggen min :) Det setter jeg stor pris på :)

Related Posts with Thumbnails