onsdag 26. januar 2011

Skisse O Mania # 3

Ja, her kommer oppgave 3 på skiss O mania på scrapping.no. Det var mange flotte LOèr som var med på denne. Min tolkning av skissen ble slik :) Syntes at lillafargene gled så flott i hverandre her :) Jeg har brukt ark fra Maya Design "skal vi ta en fika?"serien- og de er jo superlekre alle som ett.

Ellers har jeg funnet thickers i lilla og rosa, en snei av TH filmrull, en robotfigur og noen malingsflekker som er blåst utover med sugerør.

Det er lillelørdag og jeg ønsker deg en flott midtuke :)

klem Janne-Lise

5 kommentarer:

  1. Så flott LO du har laget, og atter en gang herlige bilder;)

    Ha en fin uke videre!

    SvarSlett
  2. Kjempefin LO -og nydelig motiv:))
    Go klem, T

    SvarSlett
  3. JAAAAAAA herlig bruk av maling vil se mer du ahr skikkelig dreisen på det =)
    herlig side da =)

    SvarSlett
  4. Kjempeflott løsning på skissa! Kjempesøte bilder av jenta di:)

    SvarSlett
  5. skønt layout , dejlige farver og sød tekst

    SvarSlett

Koselige kommentarer.


Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar i bloggen min :) Det setter jeg stor pris på :)

Related Posts with Thumbnails