fredag 7. januar 2011

Gutte bursdag - Liverpool :)

Først må jeg få takke for alle fine kommentarer i bloggen min - de varmer, hver enkelt!

Jeg har igjen forsøkt meg på mine promarkere - denne gangen på guttekort. Min nevø har Liverpool som sin klare favoritt - med helrøde drakter ble dette stempelet fra Papermania og John Byars, ikke så aller værst, synes jeg selv :)


Dette er et staffelikort og her er det lukket :)


Her er kortet åpent :)

Fargene som er brukt er :
drakt og shorts: red, berry og ruby
hud: satin, ivory og blush
hår: cocoa og burn sienna
Grey 1 som skygge og grey 5 på fotballskoa

Jeg ønsker deg en strålende helg - det skal jeg ha, med scrappetreff sammen med gode scrappevenninner :)

klem :)

7 kommentarer:

  1. Dette kortet blir nok satt pris på du:))
    Flott med stempler som kan forandres til hvilket lag det måtte være;)) Så lenge du har promarkere i alle farger så kan du lage kort til de fleste med dette stempelet:))

    SvarSlett
  2. Sjekk hun som har fått taket på promarkere da! Lekkert fargelagt!!

    Dette kortet er nok midt i blinken for en Liverpoolsupporter.

    Ha ei strålende helg og kos dere på scrappetreff. :)
    Klem

    SvarSlett
  3. Flott guttekort, blir nok godt mottatt dette her;))

    SvarSlett
  4. Tøft kort Janne Lise.
    Bare timer igjen nå:) og det skal bli kjekt.
    Tar med meg mine tusjer kanskje det er mulig med litt opplæring.
    - Venke -

    SvarSlett
  5. Kjempetøft kort fra deg igjen. Liker det gress-arket kjempegodt. Kan sikkert brukes til mye annet :)
    Takk for koselig melding i bloggen og god helg!
    Klem fra
    Maria

    SvarSlett
  6. Flott kort! -Tøft med skikkelig gress-matte! Stilig motiv -blir nok en fornøyd nevø:)
    Klems fra mæ

    SvarSlett

Koselige kommentarer.


Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar i bloggen min :) Det setter jeg stor pris på :)

Related Posts with Thumbnails