torsdag 20. oktober 2011

dåpskort.

Livet gir og livet tar - denne gangen er det et dåpskort som står for tur. Det er forholdsvis enkelt. Jeg har brukt noen resteark, et stempel på en stjerne, et wipper-stempel som jeg har byttet til meg og dies fra MS. Perlene vet jeg ikke hvor jeg har fått tak, ei heller charmsen. Nå blir det en stille helg og uke fra meg.........trur eg!
Det er på tide å sette i gang med pakking av alle scrappesakene mine - jeg skal nemlig på treff neste helg. Det er det årvisse treffet og jeg gleder meg til å treffe alle damene igjen.

Ønsker alle som er innom en flott helg og til så lenge håper jeg at du legger igjen en kommentar. Om jeg ikke poster i bloggen så er jeg innom på bloggrunde innimellom - jeg kommer snart til din :)

Janne-Lise

3 kommentarer:

  1. Søtt baykort og det stempelet synes jeg er så fint:)

    SvarSlett
  2. Et fint dåpskort i en dus blåfarge, likte så godt den kantpunchen du har brukt;)

    Sees til helga!! Klem

    SvarSlett
  3. Super søtt -koselig med charmsen:) Kos deg på treff -og ha ei fin uke videre til dess:)
    Klem fra mæ

    SvarSlett

Koselige kommentarer.


Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar i bloggen min :) Det setter jeg stor pris på :)

Related Posts with Thumbnails