søndag 16. oktober 2011

Kondolanse

En god venninne av meg mistet sin pappa denne uken. I den forbindelse lagde jeg et enkelt kondolansekort.

Ikke noe "stæsj" her - bare stempler, samt svart og krem bazzil. Inni er det stanset ut Nellie hjerter med tekst og gode ord.


Er med på følgende utfordring:


Saturday Challenge - white and one other colour.
Sweet-stamps - clean & simple



Takk for at du titter og jeg blir glad om du legger igjen en kommentar.


Jeg ønsker deg en god søndag klem Janne-Lise

5 kommentarer:

  1. Very elegant card. Thank you for joining in at Secret Crafter SC. Linda x

    SvarSlett
  2. For et rent og fint kort, dette må jeg legge meg på minnet! Jeg liker at denne typen kort ikke er så stæsjet!

    Nå er det ikke lenge igjen til treffet, er så smått begynt å printe bilder;) Gleder meg til å treffe deg igjen og nå får du prøve nysalen, virkelig deilig med alle de vinduene;) klem

    SvarSlett
  3. Huff så leit for venninnen din
    Et elegant kort
    (-likte sekken under her oxo -har ikke prøvd den enda..:))
    Go klem fra mæ

    SvarSlett
  4. Thanks for joining our "White plus one other colour" on SECRET CRAFTER SATURDAY CHALLENGE this week :)

    Hugs Jane x

    SvarSlett
  5. a gorgeous creation thank you for joining us at the Secret Crafter Saturday Challenge
    Hugs Kate xx
    ps I have some new candy if you are interested :)

    SvarSlett

Koselige kommentarer.


Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar i bloggen min :) Det setter jeg stor pris på :)

Related Posts with Thumbnails