søndag 30. oktober 2011

Stortreff 2011

Ja, da er helgen over og jeg takker Inger og Kristin for å ha ordnet treff; nok en gang. Det er kjekt å være på slike treff - en "haug" med damer stuet sammen med papir, stæsj, saks og lim, samt et umåtelig stort utvalg av ting en ikke visste at en hadde hatt bruk for eller lyst på!


Jeg holdt meg til "min" ende av rommet og det ble desverre liten tid og anledning til å gå så mye rundt og kikke. Som hver gang etter et treff - så tenker jeg at jeg burde bli flinkere til nettopp det - å gå rundt og suge til meg inspirasjon og få motivisasjon til å scrappe mer....

Jaja - "det får værra som det er når det ikke vart som det sku" - også får en være glad for det som ble gjort. Iallfall så ble det koselig på vårt hjørne og jeg takker mine borddamer for en hyggelig helg. Også skal jeg ta meg sammen neste gang og ta meg tid til å rusle mer rundt... Det var iallefall kjekt å møte alle sammen igjen :)

Denne LOèn er en av skissene på treffet. Syntes den var morsom med de sirklene - jeg er dårlig på sirkler - så her fikk jeg en utfordring ja :) Jeg har brukt papirer fra Melissa F og Pion - ellers har jeg bokstaver fra Nille og div blomster, bling og knapper som jeg har hatt liggende.

Takk for at du er innom og en ekstra klem til deg som tar deg tid til å legge igjen en kommentar :)

God uke - hilsen Janne-Lise

5 kommentarer:

  1. Nydelig LO, så den på treffet og kjente igjen den skjønne jenta di;)

    Det var veldig koselig å treffe på deg igjen og jeg sitter igjen med samme følelsen som deg, at jeg er alt for dårlig på å gå rundt.....men NESTE gang.......;-D
    Klem

    SvarSlett
  2. Denne var skikkelig flott Janne-Lise :))
    Enig med deg, neste gang SKAL eg gå litt mer rundt og suge til meg ideer og inspirasjon,for ikkje å snakke om å prate med alle dei flinke damene. Forstår ikkje hvor tida blir av eg ? Klem

    SvarSlett
  3. Så nydelig denne var!! Herlige bilder og lekkert pynta :)

    Det er for gale at jeg må titte rundt i blogger for å se hva folk har laget på treffet. Tiden flyr og jeg glemmer å rusle rundt for å titte -samme hver gang ;)

    Kjekt å se deg igjen, ihvertfall!! :)
    Ha ei fin uke!
    Klem :)

    SvarSlett
  4. Denne var rålekker Janne Lise:))) bra du likte skisseutfordringen! Må bare signere jeg også.... Må bli flinkere til å vandre rundt å se!! Glad du ble med på treffet denne gangen:)

    SvarSlett
  5. Nydelig LO. lekkert med sirklene, og flotte farger.

    SvarSlett

Koselige kommentarer.


Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar i bloggen min :) Det setter jeg stor pris på :)

Related Posts with Thumbnails