mandag 23. januar 2012

Her er det dårlig med oppdateringer for tiden.
Ikke vet jeg hva jeg bruker tiden til, men scrapping og blogging blir det iallefall lite av...

Uansett så legger jeg ut denne juleposen jeg lagde før jul. Ikke så veldig avansert, men jeg synes at dette englebildet er så fint så da ble det slik.

Jeg ønsker deg en strålende dag og takker for at du stakk innom. Jeg håper å komme sterkere tilbake om en tid - har noen prosjekter som tar tid og som ikke kan vises enda.
Klem Janne-Lise

3 kommentarer:

  1. Så vakker gavepose du har laget!
    Lekre ark og et skjønt motiv.

    Ha en fin dag!
    Klem Mona :-)

    SvarSlett
  2. Posen var jo rålekker :-)

    Og gleder meg til disse langvarige prosjektene blir ferdige.. Si A sånn og ikke B.. Blir jo helt gal av nysjerrighet jeg da.. :-)

    SvarSlett
  3. Har det helt likt for tiden:) Dårlig med blogging.. Lekker pose og nydelig engle-bilde:)
    Helgeklem fra mæ;)

    SvarSlett

Koselige kommentarer.


Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar i bloggen min :) Det setter jeg stor pris på :)

Related Posts with Thumbnails