søndag 8. januar 2012

"Takk for samarbeidet" - et bok-kort

Jeg fikk bestilling på et kort - "takk for samarbeidet". Jeg slet veldig med å finne et oppsett som jeg ble fornøyd med. Derfor ble det en bok - med noen tags og plass til å skrive litt.

Jeg er dårlig på å holde oversikt over hva jeg har brukt og de ulike produsentene -iallefall nå; da jeg har satt meg som mål å få brukt opp noe av restepapiret mitt. Denne typen papirrot "vokser" meg over hodet og jeg har kommet til at enten må jeg bruke opp, eller så må jeg kaste.


Lurer på om dette kan være Pion ark - har iallefall brukt dies til å stanse ut den dataskrevne teksten, en MS til å lage borden, blonder, Magnoliadies som tag. Et metallhjørne fra K&G, samt roser, bånd og bling.


Takk for alle koselige kommentarer dere legger igjen - de varmer et scrappehjerte - alle og enhver.

Jeg ønsker deg et kreativt og godt år - klem Janne-Lise

4 kommentarer:

  1. Skikkelig flott da :))) Rotet til rommet ditt no da ? he,he Klem

    SvarSlett
  2. Godt nyttår!

    lekkert å gjennomført kort =)

    SvarSlett
  3. Denne var skikkelig lekker!
    Kan tenke meg mottakeren satte stor pris på denne!

    SvarSlett

Koselige kommentarer.


Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar i bloggen min :) Det setter jeg stor pris på :)

Related Posts with Thumbnails